Huishoudapparaten
Voor kleinere Bosch producten zoals stofzuigers, MUM keukenmachines, broodroosters, waterkokers, koffiemachines, blenders en mixers bieden we reparatie aan door experts in onze goed uitgeruste service- en reparatiecentra.
Stuur je defecte apparaat op naar ons reparatiecentrum
Als je een defect hebt aan een klein huishoudelijk apparaat, helpen wij je graag dit op te lossen.
Maak hieronder een keuze om te zien hoe wij je kunnen helpen bij de reparatie van jouw apparaat, of gebruik de knop hieronder om een vraag te stellen met betrekking tot de reparatie van een klein huishoudelijke apparaten van Bosch.
Wat zijn Bosch kleinhuishoudelijke apparaten?
De categorie kleinhuishoudelijke apparaten omvat de volgende huishoudapparaten:
keukenmachines, allessnijders, handmixers, broodroosters, strijkijzers, stoomstations, stofzuigers, koffiezetapparaten (ook Tassimo) en volautomatische espressomachines.
Is jouw kleinhuishoudelijke apparaat nog geen 2 jaar oud?
Op de meeste kleinhuishoudelijke apparaten (met uitzondering van espresso volautomaten, stofzuigers, keukenmachines en stoomstations) kennen wij een omruilregeling. Ga hiervoor naar de dealer/winkelier waar je de aankoop hebt gedaan. Deze zal je meteen eenzelfde of een gelijkwaardig apparaat meegeven.
Natuurlijk geldt deze regeling alleen wanneer het apparaat is gebruikt volgens de aanwijzingen in de handleiding.
Is jouw kleinhuishoudelijke apparaat ouder dan 2 jaar?
Wij repareren snel en kundig jouw huishoudelijke apparaat in ons reparatiecentrum in Tiel. Hier repareren gespecialiseerde technici jouw apparaat direct, of het nu een stofzuiger betreft of een espresso volautomaat.
Voor volautomatische koffieautomaten hebben wij een haal-en-brengservice. Neem hiervoor contact op met ons contactcentrum: 088-424 4010.
Reparatietarieven voor vrijstaande koffieautomaten
Stuur andere apparaten goed verpakt, met een kopie van de aankoopbon en een omschrijving van het defect op naar:
Postadres Bosch Repaircenter
Antwoordnummer 106
4000 VB Tiel
Bezoekadres Bosch Repaircenter
Lingewei 89
4004 LH Tiel
Neem contact op met onze klantenservice
Bel 088-424 4010 en een Bosch medewerker zal een afspraak met een monteur voor je maken.
Om storingen te melden kan je ons bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Veelgestelde vragen over reparaties
Is een reparatie nodig of kan ik het probleem zelf oplossen?
Is een reparatie nodig of kan ik het probleem zelf oplossen?
We raden aan om altijd onze Productondersteuning te raadplegen om het probleem te identificeren en de veelgestelde vragen te bekijken. Veel kleine problemen kun je zelf oplossen.
Reparatie of nieuw kopen: heeft repareren zin?
Reparatie of nieuw kopen: heeft repareren zin?
Afhankelijk van de storing en de leeftijd en status van je apparaat, voert de klantenservice een analyse uit en bepaalt of een reparatie de beste oplossing is. We geven je advies over wat je het beste kunt doen. In de meeste gevallen wordt een reparatie aanbevolen, mits dit technisch en financieel de moeite waard is. Maar uiteindelijk is het jouw beslissing wat er met je apparaat gebeurt.
Welke onderdelen worden gebruikt om de reparatie uit te voeren?
Welke onderdelen worden gebruikt om de reparatie uit te voeren?
Onze klantenservice gebruikt uitsluitend originele reserveonderdelen – geen kopieën of tweedehands onderdelen.
Wat kost de reparatie?
Wat kost de reparatie?
Wordt je apparaat nog door de tweejarige Bosch fabrieksgarantie gedekt, dan worden er geen kosten voor de reparatie in rekening gebracht. Is jouw kleinhuishoudelijk apparaat ouder dan 2 jaar? Wij repareren snel en gemakkelijk jouw apparaat in ons reperatiecentrum in Tiel. De kosten zijn afhankelijk van de onderdeel prijs. Neem contact op met klantenservice voor meer informatie.
Wat wordt door de fabrieksgarantie gedekt?
Wat wordt door de fabrieksgarantie gedekt?
Als je voor Bosch kiest, kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Bij aanschaf van een Bosch apparaat krijg je 2 jaar fabrieksgarantie. Dit betekend 2 jaar zorgeloos genieten.
Welke gegevens zijn nodig om een reparatie te boeken?
Welke gegevens zijn nodig om een reparatie te boeken?
Voor het boeken van een reparatie zullen de servicemedewerkers om een aantal apparaatgegevens en een beschrijving van het probleem vragen. Zorg dat je het typenummer (E-nr.) van je apparaat bij de hand hebt. Het E-nr. staat vermeld op het typeplaatje van je apparaat. Bosch typenummers beginnen altijd met drie letters, gevolgd door een combinatie van cijfers en letters, en eindigen met een “/” en twee cijfers.
Als je hulp nodig hebt bij het vinden van het typeplaatje, raadpleeg dan de typeplaat-zoeker hierboven.
Hoe draagt de Bosch reparatieservice bij aan de bescherming van het milieu en het klimaat?
Hoe draagt de Bosch reparatieservice bij aan de bescherming van het milieu en het klimaat?
Dankzij vakkundige reparaties en originele reserveonderdelen biedt de Bosch reparatieservice de beste ondersteuning voor een lange levensduur van je product. Deze diensten garanderen dat je apparaat lang goed blijft werken. Met een lange levensduur zijn de belastende effecten van een apparaat op het milieu een stuk minder.