Geregistreerd? Deze voordelen staan voor je klaar. 

Meer garantie, minder zorgen.

Met een MyBosch-account kun je gratis aanvullende garantie aanvragen voor jouw Bosch producten. Denk hierbij aan verlengde fabrieks-, motor- en anti-roestgarantie.

Alle informatie bij elkaar.

MyBosch is je persoonlijke klantprofiel waarin alle informatie over je Bosch huishoudapparaten samenkomt: van de status van bestellingen in onze webshop, tot gebruiksaanwijzingen en onderhoudstips.

Maak kans op het terugwinnen van je aankoopbedrag.

Als je een Bosch apparaat koopt en registreert via MyBosch, maak je kans om het volledige aankoopbedrag terug te winnen.

Altijd reinigers op voorraad met een abonnement.

Zorg goed voor je apparaten door ze regelmatig te onderhouden. Door regelmatig te reinigen en ontkalken, verleng je de levensduur van je apparaten. En houdt je alle natuurlijk schoon! Met een abonnement heb je de juiste producten in huis.  Maak een MyBosch account aan en krijg korting op een abonnement. 

Verzeker je apparaten. 

Voor een vast, laag maandbedrag kies je het unieke verzekeringspakket van Bosch: Zekerheid Premium. Hiermee worden de volledige kosten van onze officiële Bosch monteurs en de benodigde onderdelen vergoed als een apparaat gerepareerd moet worden.

Nog slimmer: koppel ook met Home Connect.

Verbind je apparaten met de Bosch Home Connect-app en je kunt een reeks extra slimme functies gebruiken. Van op afstand bedienen tot inzicht in je energieverbruik. 

Een persoon houdt een smartphone met de Bosch app vast, terwijl een oven met rijzend brood

Heb je honger naar heerlijke inspiratie?

Ontdek de Bosch BetterFood app.

Met ons gratis digitale kookboek kun je perfecte maaltijden zoeken en opslaan op basis van de ingrediënten die je al thuis hebt. De BetterFood-app biedt duizenden aanpasbare recepten. Of het nu veganistisch, koolhydraatarm of glutenvrij is - elk gerecht kan eenvoudig worden aangepast aan jouw persoonlijke voorkeuren, terwijl de Nutri-Check gezondheidscompas je helpt om bewuste voedselkeuzes te maken. Is je apparaat verbonden met Home Connect? Dan kan je met één klik op de knop de optimale kookinstellingen delen. Zo bespaar je tijd en kan je gerechten nog zorgvuldiger bereiden.

Twee smartphoneschermen tonen een selectie ovenrecepten in de Bosch BetterFood app, elk met pictogrammen die hun voedingswaarden aangeven.
Een smartphone met een gemarkeerde zoekbalk toont hoe in de Bosch BetterFood app het invoeren van ingrediënten een lijst recepten produceert die deze ingrediënten bevatten.
Een smartphone scherm toont een recept voor brownies in de Bosch BetterFood app. De gemarkeerde oveninstellingen en een wifi-symbool geven aan dat de instellingen draadloos naar je apparaat kunnen worden verzonden.
Een gemarkeerd vak naast een smartphonescherm, met een lijst ingrediënten in de Bosch BetterFood app, illustreert hoe je met de wisselfunctie ingrediënten kunt vervangen.
Het Bosch BetterFood logo en de QR-code met de downloadlink voor de BetterFood App.
Twee smartphoneschermen tonen een selectie ovenrecepten in de Bosch BetterFood app, elk met pictogrammen die hun voedingswaarden aangeven.
Een smartphone met een gemarkeerde zoekbalk toont hoe in de Bosch BetterFood app het invoeren van ingrediënten een lijst recepten produceert die deze ingrediënten bevatten.
Een smartphone scherm toont een recept voor brownies in de Bosch BetterFood app. De gemarkeerde oveninstellingen en een wifi-symbool geven aan dat de instellingen draadloos naar je apparaat kunnen worden verzonden.
Een gemarkeerd vak naast een smartphonescherm, met een lijst ingrediënten in de Bosch BetterFood app, illustreert hoe je met de wisselfunctie ingrediënten kunt vervangen.
Het Bosch BetterFood logo en de QR-code met de downloadlink voor de BetterFood App.
Waarom moet ik een SingleKey ID aanmaken? 

Met SingleKey ID maak je één set aan login-gegevens die je voor alle Bosch apps en websites kunt gebruiken. Daarnaast kun je met deze login ook in de accounts van partners zoals Home Connect, Siemens, NEFF en meer. 

Ik wil alleen een MyBosch-account, heb ik dan alsnog een SingleKey ID nodig?

Ja, dan heb je nog steeds een SingleKey ID nodig.  We zullen nooit je data delen zonder jouw toestemming. Jij kiest welke websites en apps toegang hebben tot je persoonlijke gegevens. 

Als je toch inlogt bij een partner met SingleKey ID, vragen we je je gegevens te delen met het merk. 

Wat moet ik doen om een SingleKey ID aan te maken?

1. Maak hier je account aan.

2. Voer je e-mailadres en een aantal gegevens in voor je een wachtwoord bepaalt. 

3. Je krijgt een e-mail met een activatielink. Deze link verloopt na een dag. 

4. Rond het proces af door in te loggen in je account met je SingleKey ID-gegevens (e-mailadres en wachtwoord). 

5. Je wordt nu doorgestuurd naar de app of website waarvoor je het account wil gebruiken.

Hoe kan ik een SingleKey ID maken als ik verschillende e-mailadressen gebruikt heb voor mijn accounts bij partners? 

Geen zorgen, dat is makkelijk op te lossen. Als je je voor het eerst registreert bij SingleKey ID, krijg je de vraag of je al een bestaand account hebt. Klik op 'ja' en voer het e-mailadres dat je voor het oude account gebruikt hebt in. Check vervolgens de inbox van dat e-mailadres voor een verzoek waarin je dit proces bevestigt. Klik op de link en je oude account is nu als het goed is samengevoegd in je nieuwe SingleKey ID. Let op: de link in deze e-mail is 5 dagen geldig en kan maar één keer gebruikt worden. 

Logo van Bosch Huishoudapparatenservice in vet witte tekst op een zwarte achtergrond.
Onze service

Perfecte service – voor en na de aankoop.

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. 088 424 4010

Gestileerd wit pictogram met een schild en een cirkel, die bescherming of veiligheid vertegenwoordigen
Ontdek Bosch

Ontdek kwaliteit, perfectie en betrouwbaarheid.

Een eenvoudig wit kaartpictogram dat een locatie- of doelmarkering aangeeft.
Vind een dealer

Vind een verkooppunt bij jou in de buurt.