Maak een reparatieafspraak met een van onze deskundige Bosch servicemonteurs. Wil je je kookplaat met geïntegreerde afzuiging snel gerepareerd hebben? Geen probleem. Onze vakkundige Bosch servicemonteurs helpen je graag.
Wist je dat je bepaalde kleine problemen zelf kunt oplossen? Zoek in onze help-artikelen voor kookplaten en afzuigkappen.
Reparatiemogelijkheden.
Bekijk de reparatiemogelijkheden die hieronder worden geboden.
Boek online een afspraak met een monteur.
Als je kookplaat met geïntegreerde afzuiging dringend gerepareerd moet worden, hebben we het makkelijk voor je gemaakt. Ons team van gespecialiseerde Bosch servicemonteurs staat tot je dienst.
Je begint nu met het online boekingsproces in 5 stappen. Wij vragen om je contactgegevens, het adres waar het apparaat staat en andere belangrijke informatie.
Voer hieronder het modelnummer (E-nr.) van je apparaat in om aan de slag te gaan. Dit E-nr. is nodig zodat de monteur zijn bezoek goed kan voorbereiden, bijvoorbeeld door de benodigde reserveonderdelen mee te nemen.
Voer het E-nr. in om het proces te starten:
Zo vind je het E-nr.
Kijk op de pas bij het apparaat – een van de documenten die verpakt zijn bij je product. Je kunt ook op de kookplaat zelf kijken. Kijk op of in de buurt van de voorste rand onder het werkblad. The third option is to reconstruct the E-Nr. from its two parts.

Begin met de code die in het kookoppervlak gegraveerd is. Deze wordt gevolgd door een / en de tweecijferige klantenservice-index. Om deze te vinden schakel je de kookplaat uit en ga je naar de basisinstellingen in de productinterface.
Heb je hulp nodig bij het online boeken van een servicemonteur? Dan kan je contact met onze klantenservice opnemen. Wij vragen je om het modelnummer (E-nummer) van je apparaat tijdens het boekingsproces.
Ons contactcenter is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Zo vind je het E-nr.
Kijk op de pas bij het apparaat – een van de documenten die verpakt zijn bij je product. Je kunt ook op de kookplaat zelf kijken. Kijk op of in de buurt van de voorste rand onder het werkblad. The third option is to reconstruct the E-Nr. from its two parts.

Begin met de code die in het kookoppervlak gegraveerd is. Deze wordt gevolgd door een / en de tweecijferige klantenservice-index. Om deze te vinden schakel je de kookplaat uit en ga je naar de basisinstellingen in de productinterface.
Veelgestelde vragen over reparaties.
We raden aan om altijd het gedeelte Hulp en Ondersteuning te raadplegen om het probleem te identificeren en de veelgestelde vragen te bekijken. Veel kleine problemen kun je zelf oplossen zonder dat een monteur hoeft te komen.
Afhankelijk van de storing en de leeftijd en status van je kookplaat met geïntegreerde afzuiging voert onze service een analyse uit. Daarna wordt bepaald of een reparatie de beste oplossing is. We geven je advies over wat je het beste kunt doen. In de meeste gevallen wordt een reparatie aanbevolen, mits dit technisch en financieel de moeite waard is. Maar uiteindelijk is het jouw beslissing wat er met je kookplaat met geïntegreerde afzuiging gebeurt.
Dit hangt ervan af hoe oud je kookplaat met geïntegreerde afzuiging is en in welke staat het is. Onze klantenservice geeft je graag advies of een reparatie de juiste keuze is voor jou. Vaak wordt een reparatie aanbevolen, omdat dit kosteneffectiever is. Ook kunnen we in bepaalde gevallen een omruilvoorstel doen. Maar de beslissing is altijd aan jou.
Onze monteurs gebruiken uitsluitend originele onderdelen. Om snel de beste oplossing voor je te vinden, wordt elk probleem geanalyseerd door een technisch team om te zorgen dat de monteur alle passende originele onderdelen bij zich heeft die nodig zijn voor de reparatie.
Dat hangt ervan af. De reparatie is kosteloos als je kookplaat met geïntegreerde afzuiging binnen Bosch fabrieksgarantie valt en het geen gebruikersfout is. Als de kookplaat met geïntegreerde afzuiging niet onder de garantie valt, dan worden er kosten in rekening gebracht. In dat geval zal onze klantenservice je zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien.
Reparatieprijzen voor de kookplaat met geïntegreerde afzuiging:
Zie ons overzicht van de kosten die een reparatie met zich meebrengt hier.
Lees onze voorwaarden om te zien of de reparatie van je kookplaat met geïntegreerde afzuiging onder de garantie valt.
Zorg ervoor dat je het modelnummer (E-nr.) van je kookplaat met geïntegreerde afzuiging bij de hand hebt voordat je de reparatie boekt.
Als je hulp nodig hebt bij het vinden van het E-nr. van je apparaat, lees dan het gedeelte E-nummer hierboven.
Wij bieden de beste ondersteuning voor een lange levensduur door een reparatieservice en originele vervangingsonderdelen aan te bieden. Deze services zorgen ervoor dat je apparaat lang blijft werken. Een lange levensduur van apparaten draagt aanzienlijk bij aan de bescherming van het milieu en het klimaat.