Enkele uitgelichte oplossingen voor kleine storingen aan je keramische kookplaat

Bekijk het onderwerp waarover je meer informatie, nuttige tips of advies wilt lezen. Kun je de informatie die je zoekt niet vinden, of heb je verdere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De experts van Bosch beantwoorden graag je vragen.

1. Werkt je keramische kookplaat niet?

Werkt jouw keramische kookplaat niet? Controleer eerst of de stroomvoorziening in orde is in de meterkast. Schakel deze opnieuw in en kijk of de kookplaat nu wel werkt.

Geeft de kookplaat een foutmelding?

Wanneer in de indicaties een foutmelding met “E” verschijnt, bijv. E0111, schakel je het apparaat uit- en weer in. Laat het apparaat tussendoor afkoelen en haal pannen of kookgerei van de kookplaat af. Controleer of er geen pannen of kookgerei te dicht in de buurt van het bedieningspaneel geplaatst zijn.

Betreft het een eenmalige storing, dan verdwijnt de indicatie. Verschijnt de foutmelding opnieuw, maak dan online een afspraak voor reparatie en geef hierbij exact aan wat de foutmelding is.

Wil je graag een afspraak maken? Dat kan je direct zelf binnen 3 minuten doen.

Maak een online afspraak

Bosch reparatieservice

Is het probleem met jouw apparaat nog niet opgelost? Dan is het verstandig om professionele hulp in te schakelen. Met de reparatieservice van Bosch boek je snel en eenvoudig een afspraak met een technicus.

Boek een afspraak met een technicus