Snel en deskundig geholpen
Zelf eenvoudig online zaken regelen
Chat of bel 088 424 4010
Huishoudapparaten
Heb je een klacht naar aanleiding van een ervaring met ons? Of is er onduidelijkheid of onenigheid over de (wettelijke) garantie van een product dat je bij ons hebt besteld? Dan kan je via het onderstaande formulier contact met ons opnemen.
Na het invullen van het contactformulier ontvang je een bevestigingsmail van ons. Vervolgens krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je het niet eens met de geboden oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Heb je specifieke vragen of ondersteuning nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice
Dankzij jouw feedback verbeteren wij iedere dag onze website. Laat anoniem feedback achter via de korte vragenlijst of neem contact op met onze klantenservice voor specifieke vragen of ondersteuning.