Vragen over Home Connect Family

Wat is de Home Connect Family?

Je favoriete merken van huishoudelijke apparaten, zoals Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau, maken deel uit van de Home Connect Family. Als je een account hebt bij een van deze merken, worden ze automatisch met elkaar gesynchroniseerd. Als je de Home Connect-app hebt, deelt deze ook gegevens met je accounts. Via de app koppel en beheer je je aangesloten apparaten gemakkelijk op je smartphone.

Wat betekent profielsynchronisatie?

Profielsynchronisatie betekent dat als jouw accountprofiel voor één merk in de Home Connect Family bijwerkt, deze gegevens automatisch worden overgedragen naar al jouw andere merkaccounts in de Home Connect Family. Zo update je je accountprofiel maar één keer.

Welke informatie wordt er gesynchroniseerd?

Je profielgegevens, zoals je naam en adres, worden gesynchroniseerd met al je accounts in de Home Connect Family.

Wat heb ik aan een gesynchroniseerd account?

Profiteer van snellere service wanneer u de klantenservice belt, omdat servicemedewerkers directe toegang hebben tot uw account- en productinformatie. Ook bij andere Home Connect Family merken maak je eenvoudig gebruikersaccounts aan. Met uw toestemming worden uw persoonlijke profielgegevens gedeeld met het betreffende merk uit de Home Connect Family.

Wat is het verschil tussen SingleKey ID en MyBosch?

Als je jouw profielgegevens voor één merk in de Home Connect Family wijzigt, worden die gegevens automatisch gesynchroniseerd met jouw andere merkaccounts in de Home Connect Family. Zo blijft je persoonlijke profiel voor alle accounts up-to-date.

Waarom wordt mijn persoonlijk profiel in de Home Connect-app niet geupdate?

Als je momenteel jouw profielinformatie in de Home Connect-app bijwerkt, wordt deze gedeeld met jouw merkaccounts voor huishoudelijke apparaten in de Home Connect Family. We werken nog aan de functionaliteit, zodat updates in de merkaccounts van je huishoudapparatuur ook synchroniseren met de Home Connect-app.

Vragen over SingleKey ID

Wat is SingleKey ID?

SingleKey ID een single sign-on digitaal identiteitsplatform waarmee je jezelf met één set inloggegevens kunt aanmelden bij jouw Bosch-account en bij verschillende partnerwebsites, winkels, apps en services.

Waarom moet ik SingleKey ID gebruiken?

Bosch Huishoudapparaten is een SingleKey ID-partner. Dit betekent dat je met één enkele login kunt inloggen op het online aanbod van SingleKey ID-partners. Je hebt geen verschillende wachtwoorden en gebruikersnamen meer nodig.

Wat is het verschil tussen SingleKey ID en MyBosch?

Je SingleKey ID is een eenmalige aanmelding (e-mailadres en wachtwoord) om toegang te krijgen tot je accounts bij deelnemende partners, zoals je MyBosch-account van Bosch Huishoudapparaten. Het geeft je snelle en veiligere toegang tot deze accounts.

MyBosch is je gebruikersaccount bij Bosch Huishoudapparaten. Het bestaat uit jouw persoonlijke profiel en informatie met betrekking tot je geregistreerde producten. Je logt in met je SingleKey ID om toegang te krijgen tot MyBosch.

Synchroniseert SingleKey ID accounts met zijn partnermerken?

Nee. SingleKey ID is slechts een single sign-on provider. De profielinformatie die je deelt met Bosch Huishoudapparaten wordt gesynchroniseerd met de merken van huishoudapparaat merken die deel uitmaken van de Home Connect Family.

Algemene vragen

Hoe werk ik een gesynchroniseerd account bij?

Log simpelweg in op het betreffende merkaccount van de Home Connect Family en ga akkoord met de update.

Wat als ik de nieuwe gebruiksvoorwaarden niet accepteer?

Je moet de nieuwe gebruiksvoorwaarden accepteren om je account te kunnen gebruiken. Alleen na acceptatie kun je gebruik maken van je account.

Gaan andere merken in de Home Connect Family contact met mij opnemen?

Je profielgegevens worden zonder jouw toestemming niet gebruikt voor marketingdoeleinden. Je kunt ermee instemmen dat elk merk in de Home Connect Family contact met je opneemt door jouw communicatievoorkeuren in je profiel te beheren.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je kunt je account verwijderen in het gedeelte Mijn Profiel.

MyBosch

Meld je nu aan en ontvang 10% welkomstkorting!

Onze service

Perfecte service – voor en na de aankoop.

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. 088 424 4010

Ontdek Bosch

Ontdek kwaliteit, perfectie en betrouwbaarheid.

Vind een dealer

Vind een verkooppunt bij jou in de buurt.