Kijk hier voor mogelijke oplossingen

Gebruiksaanwijzingen

Vragen over je levering?

Als gevolg van de grote vraag naar onze apparaten en problemen met verkrijgbaarheid van onderdelen bij onze toeleveranciers, is een aantal van onze apparaten momenteel vertraagd. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met je verkooppunt.

Meer informatie

Boek online een reparatie

Je kunt online een afspraak boeken voor de reparatie van je huishoudelijke apparaat bij de Bosch reparatieservice: snel, eenvoudig en 24 uur per dag. Binnen 3 minuten is je afspraak gemaakt, op de dag die jou uitkomt.

Boek online een reparatie

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op

Chat met ons

We zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00-17:00. Open hiervoor het chatvenster rechtsonderin.

Hiervoor moeten cookies geaccepteerd zijn.

Schakel een eventuele adblocker uit om de chatfunctie goed te laten werken.

Bel ons

  • Optie 1: Storingen melden
    ma t/m vr van 8 - 20 uur en op za van 9 - 17 uur.
  • Optie 2: Aankopen, onderdelen en accessoires
    ma t/m vr van 8 - 18 uur en op za van 9 - 17 uur.
  • Optie 3: Productinformatie, kookboeken en garantie
    ma t/m vr van 8 - 18 uur en op za van 9 - 17 uur.
  • Optie 4: Cashback- en productacties gerelateerde vragen
    ma t/m vr van 9 - 17 uur.

Via social media

Stel je vraag via Facebook of Instagram en we komen bij je terug.

Of mail ons via één van de contactformulieren

Vragen over onze producten

Heb je een algemene vraag omtrent één van de producten van Bosch of ben je op zoek naar een toebehoren? Wij helpen je graag verder en adviseren je over de mogelijkheden.

Vragen met betrekking tot onze webshop

Gebruik dit contactformulier voor al jouw vragen omtrent onze webshop. Bijvoorbeeld wanneer je vragen hebt naar aanleiding van je bestelling, over levering of retourneren.

Service voor kleine huishoudelijke apparaten

Neem bij problemen met jouw klein huishoudhoudelijke apparaat van Bosch (zoals stofzuigers, strijkijzers en mixers) contact op met onze deskundige servicemedewerkers. Ze geven je graag advies over hoe je het probleem zelf kunt verhelpen en/of helpen je om een afspraak te maken met ons Repair Center in Tiel.

Klachten en vragen over acties, of vragen over onderdelen en accessoires.

Klachten
Heb je een klacht naar aanleiding van een ervaring met ons? Laat het ons weten via dit formulier.
Naar het formulier

Acties
Vragen omtrent een actie? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00u.
Naar het actieformulier

Onderdelen en accessoires
Neem bij vragen over Bosch accessoires en reserve onderdelen contact op met ons service team.
Naar het contactformulier